Subject: FW: HUGO OÜ vahemaksetaotlus
From: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Mon, 18 Aug 2025 11:31:52 +0300

From: Artur Fjodorov <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, August 18, 2025 11:06 AM
To: Gerli Võimre - JUSTDIGI <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Signe Talalaev - JUSTDIGI <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Erki Pisuke <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: HUGO OÜ vahemaksetaotlus

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Tulenevalt OÜ HUGO ja Justiitsministeeriumi vahel sõlmitud Toetuse 
kasutamise lepingust nr 4-7/38 esitame vahemaksetaotluse perioodil 1.–17. 
august 2025 osutatud õigusabiteenuse eest summas 22 742,04 € (koos 24% 
KM-ga).

Sellel perioodil töötati kokku 524 tundi 40 minutit (524,67 h). Juuli 2025 
arvetest tasus Justiitsministeerium 93,23%. Seoses käibemaksu tõusuga on 
bruto tunnihind 46,50 €.

Arvutus: 524,67 h × 46,50 € × 93,23% = 22 742,04 € (KM-ga)

Lugupidamisega,

Artur Fjodorov

CEO

(+372) 5563 0915

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://hugo.legal/>

 <https://facebook.com/hugolegalai>

 <https://instagram.com/hugolegalai>